shutterstock_138250913

Nabízíme opravy elektroinstalací, elektrických a elektronických komponentů osobních,
dodávkových vozidel a motocyklů.

Máme mnoholeté zkušenosti s opravami dobíjecích a startovacích soustav.Naše hlavní zaměření máme na vozidla koncernu VW Group u kterých se zabýváme nejen opravami, ale i zástavbami originálních komfortních výbav jako jsou parkovací systémy, tempomaty, telefonní sady, navigace, dopojení např.mlhových světel, přestavby z halogenových světel na komplet xenonové včetně nivelace přestavby klimatizací z AC verze na Climatronic atd.

Dále se zabýváme instalacemi a opravami těchto komponentů:

  • elektronickými zabezpečovacími systémy od fy. Jablotron a Keetec
  • tajné vypínače
  • centrální zamykání vč.dálkových ovládání
  • autohifi techniky
  • různých typů osvětlení jako je např.denní svícení, přídavné osvětlení
  • telefonních sad Parrot a Bury
  • montážemi tažných zařízení Hook, SVC a Bosal

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva

Našim zákazníkům jako další službu nabízíme komplexní servis a opravy autoklimatizací.

Systém klimatizací v automobilech jsou dosti složitá zařízení, která potřebují řádný a pravidelný servis neboli údržbu.

Provádíme nejen údržbu klimatizace jako její doplnění, desinfekci, ale umíme opravit jak závadu
na elektronice ovládání tak i opravit poškozené trubky nebo hadice. Vlastníme pro tyto účely speciální opravárenské sety na opravy trubek a hadic, speciální profi chemickou proplachovačku a různé testovací přípravky pro kontrolu správného chodu klimatizace a na zjišťování případných netěsností.

Doporučený interval kontroly a doplnění klimatizačního okruhu novým médiem jsou 2 roky.

Každé 2 roky je doporučeno vyměnit vysoušeč neboli odlučovač vlhkosti.

Základní údržba spočívá:

  • odsátí starého chladiva a jeho zvážení, recyklace a vyčištění
  • vakuování systému pro odstranění vlhkosti
  • vakuový test těsnosti pro odhalení větších netěsností
  • doplnění nového PAG oleje pro mazání kompresoru
  • podle potřeby doplnění UV detekční látky na pozdější odhalování úniků
  • doplnění systému novým chladivem dle předepsaného množství
  • následná kontrola provozních tlaků a ovládacích funkcí
  • kontrola a dle potřeby výměna kabinového filtru
  • dle přání zákazníka provedeme desinfekci ventilace

Cena za základní servis startuje na 490,- Kč bez DPH (cena nezahrnuje náklady pořízení kabinového filtru, doplněné chybějící chladivo a desinfekce)

  • cena za 1 gram chladiva R134a
3.5,- Kč bez DPH
  • cena za desinfekci ventilace
od 250,- Kč bez DPH dle použitého typu

Během provozu klimatizace z důvodu kondenzace vlhkosti vznikají ve ventilační části bakterie a také nebezpečí vzniku nepříjemného zápachu.
My Vám nabízíme tři varianty desinfekce:

  • základní desinfekce pomocí rozprašovacího spreje
250,-Kč bez DPH
  • desinfekce za pomocí Ozon makeru
300,-Kč bez DPH
  • desinfekce za pomocí přístroje s rozprachem vonné desinfekční látky
400,-Kč bez DPH

Doporučený interval pro desinfekci klimatizace je aspoň 2x ročně!
Doporučená výměna kabinového filtru je minimálně jednou ročně.

Další kapitolou jsou opravy klimatizací při jejich nefunkčnosti. Umíme spravit jak závadu na elektronice ovládání tak mechanické poškození.

Díky pravidelným školením máme certifikát Garance plus od firmy Hella na výměnu kompresorů.

Aby byla zaručena správná funkčnost klimatizace při výměně kompresoru a podmínkou zaručení garance je nutno systém okruhu kde proudí chladící médium s olejem řádně propláchnout.
Při nedodržení tohoto postupu nelze zákazníkovi poskytnout garanci na vyměněný kompresor!!
Důvod je prostý. Při poškození kompresoru se dostanou do okruhu kovové pyliny, které by se staly zkázou pro kompresor nový.
Náš servis vlastní pro tento účel profi chemickou proplachovačku s maximálním možným účinkem oproti konvenkční metodě proplachování médiem.

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva

Při dnešní stále se rozrůstající elektronické výbavě vozů je nutno disponovat patřičně dimenzovanou diagnostikou či diagnostikami, kterými je schopno se adekvátně s vozidly
spojit a řádně diagnostikovat v maximálním množství jednotky obsažené ve vozidle.

Dnes bez těchto diagnostik není myslitelné profesionálně servisovat vůz ať z důvodu standartního pravidelného servisu nebo při řešení jakéhokoli závady.

Náš servis disponuje jak značkovými tak universálními sériovými diagnostikami,tak i dnes nezbytnou diagnostikou paralelní v podobě jednoho z nejkvalitnějších osmikanálových osciloskopů od firmy Texvik.

Naším hlavním zaměřením jsou vozy koncernu VW Group a mezi ně samozřejmě patří naše tuzemská Škodovka, takže jsme schopni nejen diagnostikovat všechny jednotky, ale dle možnosti vozu aktivovat další různé komfortní funkce za které si výrobce účtuje nemalé částky a my je vám aktivujeme za zlomek ceny.

Další nezbytnou součástí vybavení máme i specializované diagnostiky pro potřebu vyčtení a nahrání elektronického imobilizeru pro koncern VW Group, takže pokud jste ztratily klíč nebo jste koupily vůz pouze s jedním klíčem či vám nějaký nenechavec zámky poškodil při snaze vůz zcizit ozvěte se nám a my vám s tímto problémem pomůžeme.

Dále nabízíme upgrade softwaru řídících jednotek fabrickými aktualizacemi pro VW Group, oblok obrazu za jízdy nebo zjištění bezpečnostního kódu navigace Columbus/RNS 510.

Disponujeme těmito diagnostikami:

  • značkové diagnostiky pro koncern VW Group(VW,Škoda, Audi,Seat)
  • diagnostika pro vozy Porsche
  • universální diagnostika Texa a Delphi
  • diagnostiky pro vyčítání a nahrávání imobilizérů pro VW Group
  • osmikanálový osciloskop Texvik
  • servisní zařízení pro navigace RNS 510/Columbus

NOVINKA: ODBLOK OBRAZU ZA JÍZDY NA ŠKODA OCTAVIA III, VW, SEAT A U AUDI VYBAVENÉ SYSTÉMEM MMI 3G+!

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva

V rámci rozšiřování portfolia našim služeb nabízíme našim zákazníkům jako novinku profesioální výměnu oleje v automatických převodovkách za použítí nejmodernější automatické plničky s proplachem!

RADĚJI OLEJ VYMĚNIT V RÁMCI PREVENCE NEŽ DRAHO OPRAVOVAT!

Automatická převodovka je bez ohledu na svůj konstrukční princip dílem nesmírně citlivým na čistotu olejové náplně. Je v této věci dokonce neporovnatelně náročnější než motor. Její počáteční výhoda tkví v tom, že narozdíl od motoru se v převodovce netvoří karbon- olejová náplň tedy po určitou dobu vydrží ve velmi dobrém stavu. Po čase- v závislosti na míře zákonitého opotřebení mechanických součástí převodovky se olej začíná postupně znehodnocovat. Kromě toho v něm stejně jako u motorových olejů s věkem klesá účinek aditiv potřebných pro správnou funkci různých těsnění a gufer- i v převodovce potřebných pro udržení těsnosti.

Až 80% závad na automatech vzniká z důvodu dlouhodobě znehodnocené olejové náplně převodovky!!!

Servisní interval výměny v automatických převodovkách je stanoven dle výrobce od 60 000 km
do max 120 000 km!

Obrovskou výhodou naší plničky je schopnost odsát veškerý olej obsažený v převodovce, měniči a chladiči což není možné při konvenční výměně! Díky této schopnosti se odsaje větší část kalů a nečistot. V případě nutnosti se provádí za pomocí detergenu nebo jen novým olejem propláchnutí převodovky za účelem vyplavení zbylích nečistot.

Tento proces vyplachování detergenem se nedoporučuje u převodovek s nájezdem nad 200 tis.km nebo pokud nelze zjistit skutečný stav ujetých kilometrů!!!

Důvod je celkem prostý. Při použití detergenu se rozpustí veškeré nánosy obsažené v převodovce a pokud už má převodovka hodně za sebou může dojít k její nefunkčnosti, protože nánosy karbonu
vymezovaly vůly v hydraulice a po vyčištění může hydraulika ztratit na tlaku!

Zásadní rozdíl ceny při preventivní či proběhové výměny oleje oproti opravě převodovky.

Cena výměny oleje včetně filtru začínají od 5000,- a závisí na daném množství oleje v převodovce.
Opravy automatických převodovek u specialovaných opraven začínají na 20 000 Kč bez DPH!!!

Příklad nejběžnější automatické převodovky DSG s dvouspojkou u Škody Octávie II je dán interval 60 000 km a nikoliv jak je někdy milně prezentováno jako náplň doživotní!

Cena výměny oleje vč. filtru ( 8 litrů+2l na proplach) vychází vč. DPH na 7597,-

Pro přesné nacenění výměny je nutno znát přesný typ převodovky u které Vám zjistíme obsah a typ oleje, jaký typ filtru je nutno použít a samozdřejmě orientační cenu úkonu zda bude stačit pouze výměna nebo bude třeba provádět proplach.

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva